Thursday, January 28, 2016

Lewis Carroll. Alice Imedemaal

6. Raamat, mille peategelane on laps

Kummaline, et ma polnud seda raamatut lapsepõlves lugenud. Ma alustasin seda, kuid kunagi ei lõpetanud ja nüüd sain aru miks. See on väga segane ja ebaloogiline raamat. Ju ma siis polnud kuigi elava fantaasiaga laps. Aga täiskasvanuna mõistan seda raamatut palju paremini. Kuigi minu arust seda polegi vaja mõista. See on lihtsalt ühe lapse unenägu. Arvan, et kellegi unenäod ei ole loogilised. Alice'i unenägu oli minu arvates kohati päris košmaarne. Eriti Ärtuemanda pidev soigumine "Pea maha tal!". Või siis see Hertsoginnat ja põrsas-last panniga loopiv teenija. Õudne ju! Tore, et see unenägu kuigi kaua ei kestnud ja veel parem see, et see Alice'ile mingisuguseid komplikatsioone ei paistnud tekitavat :)

Lapsena oli meil kodus ka saksakeelne "Alice im Wunderland". Ma ei lugenud seda, kuid selles olid väga ilusad pildid, mida armastasin vaadata.

Goodreads

Alice's Adventures in Wonderland, 1865

Carroll, Lewis, 1832-1898
Alice imedemaal / inglise keelest tõlkinud Jaan Kross; illustreerinud Vive Tolli
Tallinn : Eesti Raamat, 1971
104 lk.

Lugemisaeg 27. jaanuar
+18 päeva

No comments:

Post a Comment